2011. február 9., szerda

2003 Korfu

A nászútunk után(1995) 2003 ban ismét Görög földre léphettünk de már gyerekekkel.
A szervezést inkább az utazási irodára hagytuk, már csak azért is, mert a férjem áprilisban azzal jött egyszer haza, hogy befizette az előleget egy egyhetes korfui nyaralásra busszal.
Csodálkoztam, hogy honnan vette rá a pénzt, hisz közös kasszán vagyunk és sehonnan nem hiányzott és akkor ő bevallotta, hogy már nem dohányzik és a cigire való pénzt tette félre már egy ideje. Thát duplán örültem a dolognak.
Nagyon vártuk a nyaralást, de féltünk is kicsit, mert a Balázs éppen 4 éves a Bogi meg 6 éves múlt egy kicsivel. Két pici gyerekkel busszal Bulgárián keresztül Görögországba indulni lehet felelőtlennek mondanám most magunkat, de nem volt semmi probléma.
Indulásunk előtt két hónappal pont pár nappal később ahogy lefoglaltuk a nyaralást kicsinyke problémánk akadt azért. Balázs elkapta a bárányhimlőt, mondjuk nem vele volt gond hanem a Bogival, mert ő nem nagyon akarta elkapni de szerencsére az utolsó elötti pillanatban túlesett rajta. Indulásunkkor már nem fertőzött de még a kis sebecskék látszottak rajta, de szerencsésen ért véget a betegségük, nem kellett lemondani első tengerparti közös nyaralásunkat.
Június elején indultunk már akkor is, mint azóta is.
Az Eurotoursal utaztunk. Reggel 6-kor indult a busz a Hősök teréről, mi a buszon a földszinten utaztunk a négyszemélyes asztalnál. A gyerekeknek nagyon jó volt mert rajzolhattak és játszhattak valamint aludni ők ott is kényelmesen tudtak.
Éjfélkor átléptük a görög határt és 10 órakor már a Korfu felé tartó kompon voltunk.

Kicsit máshogy néztünk ki, talán fiatalabbak voltunk
Itt már a kompon vagyunk
Hihetetlen jól utaztunk, minden probléma és nehézség nélkül. A gyerekek olyan jól viselkedtek, hogy bármelyik felnőtt példát vehetett volna róluk.
Miután megérkeztünk megkaptuk a szobakulcsot gyorsan indultunk fürdeni, hisz a két gyereket alig lehetett kiszedni a vízből.
Közeledünk a kikötőhöz
A kertünkben volt néhány pálma is
Pontosan egy hetet töltöttünk a szigeten. Elmentünk több kirándulásra is, de ami a legfontosabb volt, hogy nagyon jóléreztük magunkat.
Achilleus szobra

délutáni ébredés után
egyik szobánk
a teraszunk
két kis manónk a még látszó hegekkel
délután a kertben
esti tánc a szemben lévő tavernából kiszűrődő zenére