2014. augusztus 3., vasárnap

ötödik nap (2014 Görögország)

2014. 07. 02 szerda

Mai reggelt is ébredés és kávézás után futással indítottam. Nagyon jó volt, kezdek belejönni mezítláb a kemény homokban, el tudnám viselni minden napos futásként.
Családot ismét hagytam aludni amíg akartak, bár korán szerettünk volna indulni Napflioba a piacra halacskát venni, amiről így lekéstünk, de sebaj. Reggelizés után mégis bementünk a városba és vettünk mindenféle dolgot az esti grillezéshez (garnéla, tengeri herkentyűk valamint grill kolbász és húspogácsa grillezni való).
Hazaérkezésünk után pedig nagyon fontos programunk volt. Már megérkezésünkkor lebeszéltük szerda délutánra a motorcsónakot.
Délután 2-kor elindultunk motorcsónakozni. 2 óra hosszára 20 euró, nem is drága. Átvettük, és elindultunk csónakázni.

indulásunk után a két kapitány
gyönyörű utas
kalapcsere, nehogy baj legyen
másodpilóta most egyedül kormányoz

napozás elöl mint a nagyok
napozás hátul

Megkerültük a kis szigetünket és ki is kötöttünk. Felmentünk a kis templomhoz és fényképeztünk párat.

mi mint mindig nyomjuk a gombot
nagyfiam
nagylányom
én
gyerekeimmel
készül a következő fénykép
na ez készült
szigetről a kilátás a toloi tengerpartra
 Tovább indultunk de akkora hullámok kerekedtek, hogy nem tudtunk ugrálni a csónakból, így annyira nem volt élvezetes inkább félelmetes. 1/2 órával hamarabb visszavittük a csónakot és a tulaj csak 15 eurót kért, nagyon szimpatikus volt ezért is.
Hazaértünk és belevetettük magunkat a fürdőzés örömébe egy picit. Miután mindenki kifáradt nekiálltunk a mai vacsinak.
kis kávé azért kellett
Mai menü: grillen sütött hamburger, görög saláta, garnélarák előételnek és tengeri herkentyűk.

az én vacsorám

Ja és a mai teraszról készült kilátásunk sem volt rossz.

Fárasztó napunk volt ismét de a jó értelemben. A mai estébe már csak egy fagyizás fért bele, mert nagyon jól laktunk.