2014. július 30., szerda

negyedik nap (2014 Görögország)

2014. 07. 01 kedd

Ezen a napon mindenki jó sokáig aludt. Kipihentük az előző napi késői érkezést. Szokásos reggeli készülődés és evés után összekaptuk magunkat és végre elmentünk bevásárolni Napflioba ahol található a kisboltokon kívül Lidl és Carrefour is. Jól bevásároltunk abból amiből kellett. Találtunk sörkülönlegességeket is.
amit természetesen a teraszon ittam meg

A fürdőzés következett és én mivel képtelen vagyok a napon aszalni magam egy jót olvastam a teraszon.
Miután mindenki jól elfáradt a vízben egy kis ebéd következett és aztán csendes pihenő. Mindenkinek nagyon jót tett.
Délután elmentünk sétálni a városkába és természetesen a napi gyrosunkat is magunkhoz vettük. A gyerekek vettek maguknak kalapot, nagyon jól néz ki.


Na ezután jött az, hogy ők még bemennek fürdeni és én készítsek pár képet, mert egymás válláról fognak ugrálni a vízbe.





persze azért mást is fényképeztem


kezdett már jócskán esteledni és akkor véget vetettek a fürdőzésnek. Mivel senki nem volt még annyira fáradt elmentünk fagyizni.



Hosszú napon vagyunk megint túl de sokat pihentünk megint, igazából azért van a nyaralás.

utolsó kép ezen a napon, kedvenc szigetemről


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése