2010. szeptember 11., szombat

2009 London / első nap

2009. 03.13-án indultunk Ferihegy 1-es termináljáról.4-en utaztunk a barátainkkal és gyerekek nélkül. Akkor nagyon örültem neki, hogy ők nem jönnek, de mostani ésszel megbántam. Nagyon szerettek volna ott lenni, de annak ellenére nagyon jól sikerült városlátogatás volt.

Hajnal 4-ra kellett kimenni a reptérre, sokat vártunk, mert csak 6-kor indult a gép. Szerencsénk volt a bechekkolásnál, mert ablak mellé kerültem :lol:
Ahogy felértünk a felhők fölé, gyönyörűen "kelt" fel a nap

Wizz air-el utaztunk így ennivalót nem kaptunk a gépen, de jóízűen elfogyasztottuk a magunk által készített finomságot.
Amikor a csatorna fölött repültünk akkor kezdtek elfogyni a felhők és látni lehetett egész Londont. Nagyon szorítottunk, hogy jó időnk legyen, nem szerettünk volna szétázni a 4 nap alatt amit ott töltünk.

Sanyit gyorsan lefényképeztem ahogy kiszálltunk a gépből :D
Megkerestük a bőröndjeinket amiből előhalásztam a 2 fél literes vizecskét, mindenki nagyon örült neki. Gyorsan elindultunk a transfert megkeresni ami Londonba szállít minket, mert a London-Luton reptérre érkeztünk ami 35,4 mérföldre fekszik Londontól. Nagyon jól haladtunk, egy magyar honfitársunk volt a sofőr aki már régóta kint él.
A végállomásunk a Victoria pályaudvaron volt. Ott megvásároltuk az 7 napos bérletet a buszra London területére ami 13,80 font volt.

5 napi buszbérlet
Csomagjainkkal buszra szálltunk és megkerestük a hotelunkat.

Szállásunk bejárata

Felcuccoltuk a bőröndöket a legfelső emeletre ahol lehuppantunk az emeletes ágyakra, mert nagy helyünk nem volt. Fürdővel együtt volt vagy 12 négyzetméter az egész szoba. Haraptunk pár falatot és elsétáltunk a legközelebbi tescoba. Megvettük a söradagunkat (almás, gyömbérsör) meg valami kaját. Újból felmásztunk a szobánkba ahol ittunk egy-egy pohár kávét és utnak indultunk. Buszra szálltunk és hamar a belvárosban is voltunk.

St Paul’s Cathedral
Millenium Bridge
Tower
Tower Bridge
Tate Modern
Piccadilly Circus

Ez volt az aznapi tervünk, mindent sikerült végigjárni, de sehova nem jutottunk be, mert a Piccadilly téren volt egy sport áruház ahol elszúrtuk az időt :? de vettünk pár hasznos dolgot.

Ebbe a kocsmába néztük másnap (szombaton) a Manchester-Liverpool meccset :shock: