2014. július 29., kedd

harmadik nap (2014 Görögország)

2014. 06. 30 hétfő

Ezen a napon szintén korán keltem és elmentem futni. Futottam is kemény 1,82 km-t. Nagyon jó volt. Most is mezítláb futottam és nem fájdult meg a térdem, sajnos úgy látom, hogy ha komolyan veszem a futást akkor be kell ruháznom egy futócipőre. 
Miután futottam és napfelkeltében gyönyörködtem ittam kávét is a teraszon, ez egy nyaralási rituálé.




Család lassan ébredezett és a teraszon reggeliztünk ahol ez a kép fogadott minket.


A gyors és laktató reggeli után összeszedtük magunkat és elindultunk Rafina felé, Athén közelében van, ahol találkoztunk Helennel a családunk barátjával, mondhatni második anyukámmal. Régen találkoztunk már és alig vártuk az összejövetelt.
Útközben elhaladtunk egy nagyon érdekes hegy mellett, sokan azt mondják, hogy Agamemnon vigyázza még mindig birodalmát. 


Aki felfedezi nagyon ügyes. A mükénei emlékhelyről lehet nagyon jól megfigyelni, de ez sem olyan rossz.
Megérkezésünk után egész este hatig csak beszélgettünk. A beszélgetés elég sok nyelven ment. Velem ugyebár franciául beszégetett Helene míg a gyerekekkel angolul ment a duma, Sanyival pedig németül kommunikált.
Többször voltunk már Rafinán, több napot is. Miután jól kidumáltuk magunkat és végignéztünk egy halom fotókönyvet és fényképet laptopon (közben nagyon finomat ettünk, töltött zöldségeket fetával) elmentünk a kikötőbe sétálni. Ott miután elfáradtunk a sétától akkor beültünk egy kávézóba, ahol szintén csak dumáltunk.
Pár kép innen:

Bogi és én
Balázs és az apja (igazi selfie)
Helene és én
Lassacskán elkezdett esteledni és elindultunk hazafelé ami jelen esetben Tolot jelentette vagyis várt még ránk kb: 150 km.
Nagyon jó nap volt, bár nem voltunk tengerparton és nagyon a napra sem kívánkoztunk ki, mert szombaton és vasárnap mindannyian jól leégtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése