2014. július 22., kedd

második nap (2014 Görögország)

2014.06.29

Vasárnap reggel viszonylag későn keltem (magamhoz képest) 7 óra körül. Készítettem kávét és szépen elszürcsölgettem a teraszon,

vasárnapi kávé a teraszon elfogyasztva

azon morfondírozva, hogy el kellene mennem futni. Felöltöztem futócuccba, (sportmelltartó, póló, térdgatya) és elindultam. Nem a cipőt nem felejtettem el, nem kellett ugyanis ki akartam próbálni mezítláb a homokba, mert nyaralás előtt már kényszerpihenőn voltam, annyira megerőltettem a lábam. A cipőmre gyanakszom, de majd kiderül. Na szóval elindultam futni, nagyon jó volt, bár pici apró kövek azért szurkálták a talpam, de ennek ellenére tetszett.
bizonyíték, hogy a tengerparton futottam :-)

ennyire futotta elsőre
Mire visszaértem a futásból a családom még mindig aludt. Gyors zuhany és tovább gyönyörködtem a kilátásban a teraszról.
Ez a vasárnap az igazi pihenésről és semmittevésről szólt. Reggeli, strand, pihenés, ebéd, strand, kávé, pihenés, séta, gyros, fagyi.
Megörökítésre került pillanatok a vízben való labdázás.

nagyon hideg a víz, lassan induljunk neki

jön a labda

tudok fejelni és már nem bánt a labda

és ha elfújnám

imádják egymást (imádok paparazzi lenni) 

jaj de jó a víz

ugrok

imádom

Bogi úgyis elkaplak
Hát ez a nap is eltelt. Sokat pihentünk ami már nagyon ránk fért. Imádok itt lenni pontosan ezért.

1 megjegyzés:

  1. Jó képek. A homokban (ha puha és süpped az ember), szerintem nagyon megerőltető futni. De ott keményebb, vizes.

    VálaszTörlés